Naj bo obenem kratek in jedrnat opis izdelka. Opis naj ne bo predolg. Če je le mogoče, si postavite okvirno zgornjo mejo števila besed, npr. 5-6 besed). Lastnosti, kot so barva, velikost, dimenzije in teža lahko izpustite, saj jih lahko dodate med specifikacije izdelka ali pa naredite različice izdelka (spletna trgovina prikaže en izdelek, kupec nato izbira barvo, težo, ipd.).
Če se jih že odločite uporabiti, potem dobro premislite, ali so te specifikacije pomembne za iskanje izdelkov.
Vprašajte se, po katerih ključnih besedah bi kupec lahko v spletni trgovini iskal konkretni izdelek. Nato te ključne besede uporabite v opisu, ne pozabite pa vključiti tudi ključnih besednih zvez.
Išči po bazi znanja
Navodila za opis izdelka
Vam je bil ta članek v pomoč?
Povezani čllanki
-
Navodila za kratek opis izdelka
Naj bo to povzetek dolgega opisa v dveh, treh stavkih. Ti naj ne bodo prekopirani iz dolgega opisa. Uporabljajte ključne besede in besedne zveze. Dolg... -
Imam težave pri dostopu do uporabniškega vmesnika trgovine
V kolikor imate težave pri dostopu do administrativnega dela spletne strani lahko uporabite obrazec za pozabljeno geslo. Če pozabljeno geslo ni va&sca...